Jaa Google+:ssa:

Lisää kalaa ruokavalioosi!

Kala on hyvä proteiinin ja terveellisten Omega-3 rasvahappojen lähde. Lisäksi sillä saa herkullista vaihtelua ruokavalioon. Katso maukkaat kalareseptimme täältä!

lisää

Säilöntä ja pikkelöinti

Säilöntä ja pikkelöinti ovat kätevä tapa saada sesonkihedelmät ja -kasvikset säilymään pidempään, Kokeile itse ja ihastu uusiin resepteihimme.

lisää

Itse tehtyä japanilaista sushia

Mitäpä, jos viettäisit tänä talvena sushi-iltaa ystäviesi kanssa? Tai valmistaisit joulun pyhinä perheesi kanssa susheja? Videoillamme näytämme, miten valmistat mm. nigiri- ja makisusheja. Vietä hauskoja hetkiä sushien valmistuksen parissa – yhdessä Kikkomanin kanssa.

lisää

Meksikon makuja aasialaisella vivahteella

Luonnollisesti valmistetulla Kikkoman-soijakastikkeella voit vahvistaa erilaisten perinteisten ruokien makuja – olipa kyse lähes minkä maan ruoasta tahansa. Monikäyttöisyytensä ansiosta se sopii erinomaisesti esimerkiksi meksikolaisiin ruokiin. Kokeile vaikkapa chili con carnea, fajitaksia tai salsa-kastiketta aasialaisella vivahteella!

lisää

Luonnollisesti valmistettu luomusoijakastike

Tiesitkö, että Kikkoman Soy Sauce on saatavilla myös orgaanisina? Tuotannossa käytetään vain varmennetun laadun orgaanisia ainesosia. Se on kevyesti aromaattinen ja maku on täyteläinen kuin luonnollisesti valmistettu soijakastike. Ja kuten kaikki soijakastikkeet: Kikkoman luonnollisesti valmistettu luomusoijakastike sopii kaikentyyppisiin ruokiin.

lisää

Videot

Reseptit [+k]

Mitä haluaisit
kokata?

Tilaa reseptiuutiskirje

Tilaa reseptiuutiskirje

Lisätietoja sisällöistä, kirjautumisesta, lähettämisestä ja tilauksen peruuttamisesta on tietosuojaselosteessamme.